Click here for Myspace Layouts

Friday 15 April 2011

saya nak BF macam ini !

1 . Handsome - tapi tak nak handsome sangat sebab nanti orang RAMPAS .
2. Tinggi - nak tinggi macam LEE MIN HO  hehe ..  macam la bole dapat kan haha (insyallah)
3. Sweet - sweet se sweet2nya la :)
4. Romantik - nak yang teramat la romantik , contoh : 

(a). Kalau naik moto pakai kan helmet
(b)  Jalan2 tak tengok girl laen pun
(c). Buat benda2 yang romantik kat (UMUM)
      ROMEN tak mau ha !!! heeeeee :D


5 . Bersih + Wangi+Kemas +++ - paling penting ini la kan huhuhu .
6 . Jealous - tak boleh nak jealous lebih2 sangat ea , sebab saya memang banyak kawan LELAKI .
7 . Hormat - teramat lah penting kan , semua orang nak yang terbaik kan uhuh .


KESIMPULAN : saya ini berhati LEMBUT , so kalau elok d'mata saya2 terima la huhu ..
                              kalau tak elok tak nak la :)  HOPE lelaki2 seperti ini akan muncul dalam
                              hidup saya tak lama lagi , amin ~~              

No comments:

Post a Comment